Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Οι αγαπημένοι φίλοι του Χριστού

        
Όλοι εξεπλάγησαν εκείνη την ημέρα, όταν είδαν τον Χριστό μπροστά στον τάφο του  Λαζάρου να κλαίει τόσο πολύ συγκινημένος και όλος ο κόσμος είπε: «Καλά, τόσο πολύ τον αγαπάει; Ήταν βέβαια ο αγαπημένος του φίλος». Ο ίδιος λέει στους μαθητές Του: «Ο φίλος μας κοιμάται».
Φίλοι του Χριστού ήταν η Μάρθα, η Μαρία και ο Λάζαρος.

Τι σημαίνει φίλος;

Τι σημαίνει φίλος αλήθεια; Πρέπει να το μάθουμε, γιατί και ο ίδιος ο Χριστός έτσι μας αποκαλεί: «Υμείς φίλοι μου έστε»  (Ιωάννου ιε΄ 14) Τι σημαίνει φίλος; Το ρήμα «φιλώ» στα αρχαία, σημαίνει αγαπώ. Φίλος λοιπόν, τι σημαίνει; Ο αγαπημένος. Αγαπημένος είναι αυτός που έχει διαλεχτεί, ο διαλεγμένος. Γι' αυτό και εμείς τους φίλους μας τους επιλέγουμε και σαν φίλους τους αγαπάμε. Το να είσαι φίλος με κάποιον είναι μεγαλείο. Είναι ομορφιά της ζωής. Είναι δώρο Θεού. 

       Ο Ιησούς αγαπούσε πολύ την Μάρθα, την Μαρία και το Λάζαρο. 'Ήταν οι φίλοι Του. Πόσο όμορφο πράγμα είναι να νιώθει κανείς, ότι ο Ιησούς τον αγαπά σαν φίλο Του και τον φωνάζει φίλο του, δηλαδή αγαπημένο Του! Αυτό σημαίνει φίλος, αγαπημένος, που προέρχεται από το ρήμα «φιλώ» που σημαίνει αγαπώ.
      Φίλος λοιπόν είναι ο αγαπημένος, ο διαλεγμένος, αυτός που έχω διαλέξει. Λέει ο Θεός: «Υμείς φίλοι μου έστε».  Να το ερμηνεύσω: «Εσείς είστε οι διαλεχτοί Μου. Είσαστε οι αγαπημένοι Μου».

Τι είχαν αυτά τα τρία αδέλφια
και έγιναν οι αγαπημένοι φίλοι του Ιησού;

Τι ήταν εκείνο που έκανε τον Ιησού τόσο πολύ να αγαπάει αυτούς τους τρείς φίλους Του, την Μάρθα, την Μαρία και τον Λάζαρο; Μήπως ήταν επίσημοι μαθητές; Όχι. Εάν δεν γινότανε ο θάνατος του Λαζάρου, εμείς δεν θα μαθαίναμε ίσως ποτέ την φιλία τους. Ο θάνατος του Λαζάρου φανέρωσε αυτή την αγάπη που είχε ο Χριστός σε αυτούς τους αγαπημένους φίλους Του. Δεν είναι καν μέσα στους επίσημους αποστόλους Του, ούτε μέσα σε αυτούς τους εκφραστές της αγάπης Του. Πουθενά δεν φαίνονται ούτε η Μάρθα, ούτε η Μαρία, ούτε ο Λάζαρος
     
Τι ήταν εκείνο που έκανε, αυτά τα τρία αδέλφια, αυτές τις τρείς υπέροχες υπάρξεις αγαπημένους φίλους Του; Του άρεσε του Ιησού να πηγαίνει στο σπίτι τους. Πήγαινε και ξεκουραζόταν. Αναπαυόταν η καρδιά Του σε αυτό το σπίτι. Γι' αυτό ήταν ο πόνος Του μεγάλος.
Κλαίει σαν άνθρωπος, τον άνθρωπο Λάζαρο. Σαν Θεός γνωρίζει τι θα γίνει. Γι' αυτό λέει, ότι αυτό έγινε για να δοξαστεί ο Υιός Του Θεού. Στην Μάρθα και στην Μαρία ακούγονται πολύ γλυκά τα λόγια Του:
-Μη φοβάστε, κοιμάται ο αδελφός σας.
-Μα, Κύριε, τέσσερις μέρες έχουν ήδη περάσει. Ήδη μυρίζει.
-Μη φοβάστε. Εγώ είμαι η Ζωή και η Ανάσταση. Εγώ είμαι Εκείνος που ανασταίνω τους πληγωμένους. Εγώ είμαι Εκείνος που ανασηκώνω τους κεκοιμημένους. Εγώ  είμαι Εκείνος που χαρίζει τη ζωή σε αυτούς που είναι πεθαμένοι.
Μα τι ήταν εκείνο τελικά που έκανε τον Ιησού να αγαπάει τόσο πολύ αυτές τις τρείς υπέροχες υπάρξεις, τον Λάζαρο, την Μάρθα και την Μαρία; Τρία πράγματα τόσο απλά και τόσο δυσεύρετα. Και ο Λάζαρος και η Μάρθα και η Μαρία, τρείς διαφορετικές υπάρξεις, Του χαρίζουν:
την απόλυτη τους εμπιστοσύνη,
την απόλυτη τους αγάπη
και τον απόλυτο τους σεβασμό.
Και Εκείνος παίρνει την απόλυτή τους εμπιστοσύνη, την απόλυτή τους αφοσίωσή και την απόλυτή τους υπακοή και πάνω σε αυτό το τριπλό θεμέλιο, χτίζει την φιλία στα τρία αγαπημένα Του παιδιά. Το ίδιο κάνουν και οι τρεις υπέροχες αυτές υπάρξεις στον βασιλιά της καρδιάς τους, Ιησού.
Η απόλυτη εμπιστοσύνη, η απόλυτη αφοσίωση, η απόλυτη υπακοή, που Του δίνουν ευφραίνει την καρδιά Του, ξεκουράζεται και γίνονται οι βάσεις τις διδασκαλίας για τις επερχόμενες γενιές.

Ποιος θέλει να αναπαύσει τον Ιησού και να κάνει το σπίτι του, δικό Του σπίτι; Να κάνει την καρδιά του, δική Του, φιλική; Ποιος είναι εκείνος που θέλει να φωνάζει τον Ιησού, να έρθει σπίτι του και Εκείνος να έρχεται με χαρά για να αναπαυτεί; Είναι μόνο εκείνος που αγωνίζεται, το ξαναλέω αυτό, να στηρίξει την αγάπη του στον Ιησού, πάνω σε αυτά τα τρία καταπληκτικά θεμέλια: Την απόλυτη εμπιστοσύνη, την απόλυτη αφοσίωση, την απόλυτη υπακοή. Και όλο αυτό πως λέγεται; Αγάπη!
Πήγαινε ο Ιησούς στους αγαπημένους Του, που Τον εμπιστεύονταν, που Του αφοσιώνονταν, που Τον υπάκουαν.

Μήπως αυτό δεν είχε ζητήσει ο Θεός στη σχέση Του με τον άνθρωπο μέσα στον Παράδεισο; Ο Θεός ήθελε ο άνθρωπος να Τον αγαπάει με απόλυτη εμπιστοσύνη, με απόλυτη αφοσίωση και με απόλυτη υπακοή. Αυτό λέγεται αγάπη.
Γι' αυτό, και τι τρομερό έγινε εκείνη την ημέρα; Όταν μπήκε η αμφιβολία μέσα στον Παράδεισο, μέσα στον πρωτόπλαστο, αμέσως διερωτήθηκε: «Αλήθεια, με αγαπά ο Θεός; Και μόνο αυτή η σκέψη σαν αμφιβολία, ήταν αφορμή να διαταραχθεί αυτή η σχέση. Στην αγάπη αμφιβολία δεν υπάρχει.
Αμφιβάλεις; Καταστρέφεις μόνος σου την αγάπη.
Αμφιβάλεις; Καταστρέφεις μόνος σου την εμπιστοσύνη.
Αμφιβάλεις; Καταστρέφεις αμέσως τους υπέροχους δεσμούς της σχέσης.
Η αμφιβολία είναι η αιτία της καταστροφής ενός ανθρώπου που θέλει να δεθεί με τον Θεό.                                                                                                                  
Αμφιβάλεις; Έχεις είδη αυτοκαταστραφεί. Ο σατανάς δεν αγωνίζεται να βρει πολλούς τρόπους να σε καταστρέψει. Ξέρει έναν βασικό, να σου σπείρει αμφιβολία. «Μ' αγαπάει ο Θεός;»
Μήπως αυτό δεν συμβαίνει και επίγεια ανάμεσα στις σχέσεις των ανθρώπων; Δείτε τις σχέσεις ανάμεσα στα αντρόγυνα. Μπήκε η αμφιβολία; Καταστράφηκε η εμπιστοσύνη. Καταστράφηκε η αφοσίωση. Καταστράφηκε η υπακοή. Το ζευγάρι γίνεται αμέσως δύο. Αυτό που ένωσε η αγάπη με την απόλυτη εμπιστοσύνη, αφοσίωση και υπακοή στο γάμο, «έσονται οι δύο εις σάρκα μία», με απώτερο σκοπό να γίνουν και μία ψυχή, τώρα η αμφιβολία, πρώτα χωρίζει τις σάρκες και μετά διαλύει και τις ψυχικές ενώσεις. Δεν θέλεις κανέναν που δεν σε  εμπιστεύεται. Δεν θέλεις κανένα που δεν σε υπακούει.

Όλα αυτά τα στοιχεία είναι πάρα πολύ απαραίτητα και πολύ σημαντικά. Πρέπει κανείς να τα προσέξει, αν θέλει μια μέρα να γίνει φίλος αγαπημένος του Ιησού. Ποια είναι λοιπόν τα τρία αυτά στοιχεία που μας ζητάει για να αποδείξουμε την αγαπητική μας σχέση, την φιλία μας με τον Ιησού; 
Πρώτον, εμπιστοσύνη.
Δεύτερον, αφοσίωση.
Και τρίτον υπακοή.
Με εμπιστοσύνη αφοσιώνεσαι και με υπακοή εκφράζεις αυτή την εμπιστοσύνη και αφοσίωση.
Όταν τα σκεφτόμουνα αυτά έλεγα: «Αχ Θεέ μου, κάνε την καρδιά μου έτσι, ώστε απόλυτα να Σε εμπιστεύομαι, απόλυτα να είμαι αφοσιωμένος σε Εσένα, απόλυτα να Σε υπακούω. Κάντο για να ξανανιώσω την ευτυχία μέσα στην καρδιά μου». Γιατί όλοι εμείς οι άνθρωποι από αυτό πάσχουμε, από την ευτυχία της ψυχής. Και Εκείνος τι λέει; «Αυτά είναι δώρα που σας τα δίνω Εγώ. Σε ποιόν όμως θα δώσω αυτά τα δώρα εάν δεν Μου τα ζητήσει; Εγώ είμαι ο πλούσιος, Εγώ είμαι ο παντοκράτωρ, ο παντοδύναμος, που θέλω να τα μοιράσω, να τα χαρίσω σε όλους.
Πώς όμως θα τα μοιράσω όταν εσείς δεν τα θέλετε και δεν τα ζητάτε; Γι' αυτό «ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε· κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν». Ζητάτε και θα σας τα δώσω». Ο άνθρωπος χαίρεται όταν έχει κάτι δικό του και με πολύ αφοσίωση, εμπιστοσύνη και υπακοή το υπηρετεί.
Κάποια άλλη στιγμή σκέφτηκα και είπα: «Θεέ μου, Εσένα σε υπηρέτησαν τρείς υπέροχες υπάρξεις. Ήταν οι υπηρέτες Σου, υπηρέτες της αγάπης. Ήταν οι εκφραστές της ανθρώπινης τέλειας σχέσης. Ήταν αυτοί που ανάπαυσαν την καρδιά σου. Θέλω και εμείς έτσι να γίνουμε. Κι εμείς σαν άνθρωποι ζητάμε αυτό το πράγμα. Θέλουμε κι εμείς να νιώσουμε  από την πλευρά μας, αυτό που ένιωσαν οι τρείς φίλοι Σου. Εσύ σαν Θεός ένιωσες την αγάπη αυτών των τριών αγαπημένων φίλων Σου. Κι εμείς αλήθεια, πόσες φορές δεν αναζητάμε αυτά τα τρία υπέροχα δώρα, να τα νιώσουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι;».
Κι Εκείνος τι μας λέει; «Μα ήδη, σας έδωσα ανθρώπινες υπάρξεις, για να ζει ο ένας κοντά στον άλλον. Μέσα από το μυστήριο του γάμου, σας έδωσα τον σύντροφό σας. Μέσα από την υιοθεσία, σας έδωσα τα παιδιά. Και μέσα από τη φιλία, σας έδωσα τους φίλους, για να μπορείτε σε αυτή τη γη να νιώσετε, αυτό που κι Εγώ θέλω να νιώσω από εσάς.

«Σας χαρίζω τρεις πολύτιμους φίλους που εσείς δεν τους αξιολογείτε»

Όμως εκτός από αυτά τα τρία, σας χαρίζω άλλα τρία τόσο πολύτιμα που εσείς τα αγνοείτε και δεν τα αναζητάτε και δεν τα αξιολογείτε και δεν τα καταλαβαίνετε».
Κι εγώ αναρωτήθηκα, ποια είναι αυτά τα τρία που ο ουρανός μας χάρισε κι εμείς δεν τα πήραμε χαμπάρι; Κι όμως ο Χριστός συνεχίζει να μας λέει: «Εγώ δεν σας έδωσα τον πιο υπέροχο φίλο να μένει πάντα μαζί σας, να σας αγαπάει και να σας λατρεύει τόσο πολύ, που άνθρωπος στη γη δεν  μπορεί να δώσει τόση αγάπη;
Μάζεψε, παιδί Μου, όλη την αγάπη του κόσμου. Μάζεψε όλο τον έρωτα του κόσμου. Μάζεψε τα σ' ένα. Και πάλι θα διαπιστώσεις, ότι δεν θα είναι τίποτα όλα αυτά, μπροστά σε αυτή την θεϊκή, ερωτική σχέση που με τη δικιά Μου ευχή και ευλογία έχει ο άγγελος που χάρισα σε σένα, να προσέχει τη ψυχή σου. Δεν έχετε καταλάβει ότι δεν θα σας άφηνα σε αυτή τη γη μόνους, δίχως να σας χαρίσω τα πιο πολύτιμα δώρα, τον πιο πολύτιμο φίλο;

«Ο πρώτος πολύτιμος φίλος σας είναι ο φύλακας άγγελός σας»

        Σας έδωσα λοιπόν, τον πιο πολύτιμο φίλο που εσείς τον αγνοείτε, τον άγγελό σας, τον φύλακα άγγελό σας. Αυτός προσεύχεται μαζί σας. Αυτός συμπορεύεται μαζί σας. Αυτός είναι μαζί σας από το πρωί μέχρι το βράδυ. Αυτός συνέχεια σας υπηρετεί. Σας βοηθάει να καταλαβαίνετε πιο είναι το θέλημα Μου.
Του έδωσα την εντολή πάντα να σας προσέχει, πάντα να σας περιποιείται, πάντα να σας υπηρετεί και πάντα να σας καθοδηγεί. Και αυτός ο άγγελος, είναι τόσο πολύ θεϊκά ερωτευμένος με την ψυχή σας, που θέλει να γίνετε ένα. Γιατί αυτός είναι ο μόνος που ξέρει, τι θέλω Εγώ από σας. Είναι ο μόνος που Με υπηρετεί με απόλυτη υπακοή και με δοξολογία, για να σας διδάξει εσάς τα παιδιά Μου να γίνετε Άγγελοι στη γη.
Μόνο αυτός είναι εκείνος, που μπορεί μέσα στο νου σας συνέχεια να σας βάζει τις πιο γλυκές, αγνές, υπέροχες ουράνιες σκέψεις για το πώς να Με αγαπάτε, πώς να Με υπηρετείτε, πώς να Με ακολουθείτε. Αυτόν τον άγγελό σας, πρέπει να τον ενεργοποιήσετε. Να ενεργοποιήσετε την δύναμη του αγγέλου σας. Οι άγγελοι σέβονται πάντα το αυτεξούσιό σας, που σας έχω χαρίσει σαν το πιο υπέροχο δώρο και πάντα περιμένουνε εσείς να τους φωνάξετε και να τους καλέσετε και να τους πείτε: «Φύλακα άγγελέ μου, φύλαγέ με».
Δεν προλαβαίνεις να το πεις και αμέσως εκείνος στην αγκαλιά του σε αρπάζει. Αν βρεθείτε σε κίνδυνο και αμέσως φωνάξετε «Φύλακα άγγελέ μου, προστάτεψέ με», εκείνος αμέσως μέσα στην αγκαλιά του και στην καρδιά του σε βάζει και απωθεί  με δύναμη αγγελική, τις δυνάμεις του σατανά. Φτάνει όμως να το ζητάτε, γιατί εάν δεν το ζητήσετε, πώς θα ενεργοποιήσετε τη δύναμη του; Θέλω ότι κάνετε να του το ζητάτε. Πρώτα να το θέλετε και μετά να το ζητάτε.
Κι Εγώ ο ίδιος ο Ιησούς, πόσες φορές ρώτησα αυτούς που ήρθαν κοντά Μου να θεραπευθούν: «Θέλεις υγιείς γενέσθαι;» Θέλεις να γίνεις υγιής; Μα ήξερα ότι ήρθαν κοντά Μου για να Μου ζητήσουνε θεραπεία. Εγώ όμως τους ξαναρώτησα: «Θέλεις υγιείς γενέσθαι;». Θέλω να το ακούσουνε οι ουρανοί ότι εσείς το θέλετε, εσείς το ζητάτε. Και τότε η χάρις Μου επεμβαίνει για να σας θεραπεύσει, να σας αγιάσει, να σας καθοδηγήσει στον Πατέρα Μου.
Πρέπει λοιπόν πάντα να ζητάτε τη βοήθεια του αγγέλου σας. Έχουν τόση δύναμη οι άγγελοί σας, που ποτέ δεν θα καταλάβετε, τι πιστούς φίλους σας έχω δώσει. Να τους αγαπάτε και να βάλετε την εικόνα τους στο εικονοστάσι, για να σας θυμίζουν πάντα την δικιά Μου αγάπη σε εσάς, που σας έδωσα Αγγέλους να σας υπηρετούν, αλλά και να σας θυμίζουν το πως θέλω να ζείτε εσείς στη γη, σαν άγγελοι. Θέλω να ξέρετε εσείς οι μεγάλοι, ότι ο άγγελός σας πάντα θέλει να τον φωνάζετε για να ενεργοποιείτε την δύναμή του.

«Χρησιμοποιήστε την προσευχή των παιδιών σας,
των δικών Μου αγγέλων!»

Αυτό όμως δεν γίνεται και στα μικρά παιδιά που ακόμα δεν έχουν αναπτύξει το αυτεξούσιο τους, που ακόμα δεν μπορούν να αποφασίσουν, που ακόμα δεν γνωρίζουν το καλό και το κακό. Σε αυτά έχω δώσει στους αγγέλους Μου την άδεια, να τους βλέπουνε τα μικρά βρέφη, να τους  βλέπουν τα μωρά.
Πόσες φορές βρίσκονται τα μικρά παιδιά μπροστά στις εικόνες και χαίρονται. Πόσες φορές χαμογελούν και εσείς νομίζετε ότι εσάς βλέπουν και χαμογελούν. Όχι. Τους αγγέλους τους βλέπουν και χαμογελούν! Οι άγγελοι βρίσκονται συνέχεια δίπλα τους. Γι' αυτό και σας δίνω τα  μωρά και τους αγγέλους τους, σαν τις πιο μεγάλες δυνάμεις μέσα στα σπίτια σας.
Όταν εσείς στέκεστε στην προσευχή, είτε από τον πόλεμο του σατανά, είτε από δικιά σας αμέλεια, είτε άλλες φορές γιατί δεν πιστεύετε πολύ δυνατά, φεύγει το μυαλό σας και οι προσευχές σας δεν ανεβαίνουν ούτε μέχρι την ταράτσα του  σπιτιού σας.
Πόσες φορές όταν Μου ζητάτε κάτι, δεν μπορώ να σας το δώσω, επειδή η καρδιά σας δεν είναι απλή, δεν έχει ευγένεια και τότε η προσευχή σας αυτή δεν ανεβαίνει στον ουρανό. Ο άγγελός σας δεν μπορεί να την ανεβάσει στον ουρανό, είναι πολύ βαριά. Την έχουν βαρύνει η αγένειά σας, η ανοησία σας, τα λάθη και οι εμμονές μέσα στα πάθη. Κι έτσι δεν μπορούν να ανεβάσουν αυτή την προσευχή οι άγγελοι. 
       Τότε χρησιμοποιήστε πολύ δυνατά την προσευχή των παιδιών σας. Κάθε φορά που ένα παιδί γονατίζει και προσεύχεται και λέει απλές προσευχές, άγγελοι παίρνουν αυτές τις προσευχές και τις ανεβάζουν αμέσως στο θρόνο Μου!  Εξάλλου ένα παιδί τι σύνθετες προσευχές μπορεί να πει; Αφού δεν ξέρει καλά καλά ούτε να μιλάει, ούτε να αναπτύξει την σκέψη του.
Απλές προσευχές λέει όπως: «Χριστέ μου, Παναγίτσα μου, να έχεις καλά το μπαμπά μου. Φύλαγε το σπιτάκι μας. Φύλαγε την μαμά μου. Αγάπα τον παππού, την γιαγιά, όλο τον κόσμο». Κι όμως αυτές που εσείς θεωρείτε τόσο απλές προσευχές, που διερωτάστε εάν έχουν και αξία τόσο μεγάλη και εάν τις ακούει ο Θεός.
Εγώ ένα πράγμα σας διαβεβαιώνω: Από την ώρα εκείνη, που θα την πουν τα παιδικά χείλη, οι άγγελοι παίρνουν αυτές τις προσευχές και τις ανεβάζουν αμέσως στο θρόνο Μου! Ποτέ δεν παρακούω προσευχές μικρών παιδιών! Ποτέ δεν παρακούω προσευχές μικρών μωρών! Γιατί η αθωότητά τους, η αγνότητά τους και η απόλυτη εμπιστοσύνη που σας δείχνουν, είναι αυτά που δίνουν σ' Εμένα την δυνατότητα σαν αγγέλους να τους  βλέπω.
Γι' αυτό και άγγελοι τους υπηρετούν, αγγέλους βλέπουν και άγγελοι μεταφέρουν σ' Εμένα, μπροστά στον θρόνο Μου τις μικρές γλυκές αγγελικές τους προσευχές. Γι' αυτό να χρησιμοποιείτε τις προσευχές των παιδιών σας!

«Φτιάξτε τον θρόνο Μου στο πιο ωραίο μέρος του σπιτιού σας»

Αλλά πως θα τις χρησιμοποιείτε, αφού δεν έχετε μάθει ούτε τα παιδιά σας να προσεύχονται; Αφού δεν έχετε φτιάξει ούτε καν το εικονοστάσι μέσα στο σπίτι σας, για να βλέπουνε τα παιδιά τον θρόνο Μου και να με δοξάζουν.
Πόσα σπίτια έχουν εικονοστάσια μέσα σε κεντρικά σημεία του σπιτιού, για να δείχνετε σε όλους ότι το κεντρικό σημείο, η κεντρική αναφορά της καρδιά σας, είναι στο πιο ωραίο σημείο του σπιτιού σας, έτσι ώστε όταν μπαίνετε και βγαίνετε από αυτό Εμένα να βλέπετε; 
Πολλές φορές έχετε τοποθετήσει όλοι σχεδόν τα εικονοστάσια σε κρυφά μέρη. Εκεί που κανείς δεν τα βλέπει και ούτε το παιδί θα μπορέσει να φιλήσει την  άγια εικόνα. Τότε τι έχετε κάνει; Έχετε εγκαταστήσει ένα θρόνο, μια βρύση τόσο ψηλά, που το παιδί δεν μπορεί να την ανοίξει για να πιεί νερό.
       Κάντε το θρόνο Μου στο πιο ωραίο μέρος του σπιτιού σας, εκεί που είτε μπαίνετε, είτε βγαίνετε και εσείς και τα παιδιά σας, να Με βλέπετε και να προσεύχεστε και να Με ασπάζεστε. Εσείς νομίζετε απλά ότι κάθε φορά που φιλάτε την εικόνα Μου, φιλάτε κάτι χωρίς νόημα, χωρίς αξία. Λάθος κάνετε. Κάθε φορά που συναντάτε εσείς ένα φίλο σας και τον ασπάζεστε, τι κάνει ο φίλος σας; Και εκείνος δεν σας ασπάζεται; Και εκείνος δεν σας αγκαλιάζει;
Ε λοιπόν, το ίδιο κάνω και Εγώ κάθε φορά που εσείς Με ασπάζεστε μέσα από την άγια Μου εικόνα. Κάθε μέρα, κάθε στιγμή, κάθε φορά, που εσείς θα Με φιλάτε και Εγώ σας φιλάω και σας αγκαλιάζω. Κάθε φορά που θα μου πείτε: «Θεέ μου, Σε αγαπώ» και Εγώ έτσι φωνάζω: «Γιέ Μου και κοριτσάκι Μου, σε αγαπώ».
Κάθε φορά που Μου λέτε: «Κύριε ελέησέ μας», ξέρετε Εγώ τι φωνάζω; «Γιέ Μου, κόρη Μου συνέχεια σε ελεώ». Κάθε φορά που ζητάτε την προστασία Μου και φωνάζετε: «Προστάτεψέ με, Θεέ μου» αυτό λέω κι Εγώ και το επαναλαμβάνω συνέχεια: «Σε προστατεύω, γιέ Μου, σε προστατεύω  κόρη Μου».
Κάθε φορά που Με ρωτάτε: «Που είσαι Θεέ μου;», Εγώ ανοίγω την αγκαλιά Μου και μέσα εκεί σας χώνω και σας λέω: «Μέσα στην αγκαλιά Μου είσαι γιέ Μου και κόρη μου. Γιατί φοβάσαι;».
Δείτε λοιπόν, τι σας έδωσα. Απόλυτους φίλους, που με εμπιστοσύνη και με αφοσίωση καταπληκτική, υπακούουν αυτό που εσείς θα τους ζητήσετε στο όνομα του μονογενούς Μου Υιού, φωνάζει ο Θεός Πατέρας και οι άγγελοί Μου ανεβάζουν τις προσευχές αυτές στο θρόνο Μου και Εγώ ικανοποιώ τα αιτήματα των μικρών Μου παιδιών.
Να ξεκινήσετε να προσεύχεστε και να βάλετε μπροστά τα παιδιά σας, τους αγγέλους Μου. Και εσείς ένα να ξέρετε: Ό,τι Μου ζητήσουν τα παιδιά σας, ότι φρόνιμο για την ψυχή σας και την σωτηρία σας, Εγώ θα τους το δώσω.

«Σας έδωσα όμως και Αγγέλους να φιλάνε τα σπίτια σας»

Σας έδωσα όμως και Αγγέλους να φιλάνε τα σπίτια σας, γιατί όπου υπάρχει ο θρόνος Μου, πάντα στέλνω και βάζω άγγελο φύλακα του θρόνου Μου. Και αυτός ο άγγελος του θρόνου Μου, μαζί με τους Αγγέλους των ψυχών σας είναι εκείνοι, που αν τους πιστέψετε, θα απωθούν κάθε τι σατανικό από το  σπίτι σας, που μπορεί να το επηρεάσει, να το πειράξει και να το καταστρέψει.
Πόσες φορές νομίζετε δεν ήρθαν στο σπίτι σας άνθρωποι, που δεν ήταν άνθρωποι του Θεού, και μαζί τους έφερναν τους δαίμονες των παθών τους; Τότε όπως έμπαιναν στα σπίτια σας αυτοί οι άνθρωποι, έμπαιναν και οι δαίμονες μαζί τους και πείραζαν τα σπίτια σας! Εγώ τι κάνω; Σ' εκείνους που θα πιστέψουνε στην αγάπη και στην πίστη των αγγέλων, τοποθετώ τους αγγέλους Μου φύλακες των σπιτιών σας για ένα βασικό λόγο. Να μην επιτρέπουνε στους δαίμονες που ακολουθούν ανθρώπους αμαρτωλούς, να μπαίνουν στα σπίτια σας. Να μπαίνει μόνο ο άνθρωπος, χωρίς τα δαιμόνια που πολλές φορές τον ακολουθούν από την εντονότητα των παθών και των αμαρτιών τους. Αυτό το ρόλο παίζει ο φύλακας άγγελος του σπιτιού, ο φύλακας Άγγελος του θρόνου Μου μέσα στο σπίτι σας.
«Σας έδωσα τους Αγίους Μου πολύτιμους βοηθούς σας»

       Αλλά ας μιλήσω τώρα για τον δεύτερο βοηθό που σας έδωσα.  Εκτός από τους αγγέλους Μου, σας έχω δώσει τους Αγίους Μου, τους ουράνιους φίλους Μου. Αυτοί Με εμπιστεύθηκαν, Μου αφοσιώθηκαν, Με υπάκουσαν κι Εγώ τους άγιασα. Τους βάζω εκεί στο εικονοστάσι σας, για να τους βλέπετε συνέχεια και κάθε φορά που θα τους τιμάτε, θα τους εγκωμιάζετε και θα τους μνημονεύετε, εκείνοι πάντα θα σας βοηθούν και θα σας προστατεύουν. Βάλτε τους στο εικονοστάσι σας και για έναν άλλο βασικό λόγο. Για να τους μιμηθείτε! Να γίνετε κι εσείς άγιοι.
Γιατί, γι' αυτό ήρθα στη γη, λέει ο Ιησούς, και υπέστη τον πιο μεγάλο φρικτό θάνατο. Γι' αυτό δέχτηκα να κάνω την υπέρτατη θυσία. Για να γίνουν ξανά Άγιες, οι χαμένες Μου εικόνες. Τα πλανεμένα Μου παιδιά, να γίνουν παιδιά της καρδιά Μου. Οι εικόνες Μου που απομακρύνθηκαν από Εμένα, να ξαναμπούν μέσα στα βάθη της ψυχής Μου, της καρδιάς Μου και να τους φωνάζω: «Γιέ Μου, κόρη Μου» κι εσείς να Με φωνάζετε: «Πατέρα Μου». Οι άγιοι Μου είναι οι πολύτιμοι σας βοηθοί, γιατί Με εμπιστεύθηκαν με αφοσίωση και Με υπάκουαν πάντα.

«Σας έδωσα ορατούς φύλακες να σας καθοδηγούν,
τους πνευματικούς Πατέρες»

Όμως σας έδωσα και πολύτιμο δώρο στη γη. Γιατί οι άγγελοί Μου και οι άγιοί Μου είναι αόρατοι από εσάς. Όμως υπάρχουν και είναι δίπλα σας. Σας έβαλα λοιπόν και ορατό φύλακα να σας καθοδηγεί. Αυτό όμως πολλοί από εσάς δεν το έχετε καταλάβει, ούτε το έχετε αξιολογήσει, ούτε το έχετε δεχτεί. Γι' αυτό και δεν το χρησιμοποιείτε. Είναι το όπλο της πνευματικής πατρότητας, που έδωσα στους εκφραστές του Λόγου και της Αγάπης Μου, στους πνευματικούς σας Πατέρες.
Νομίζετε ότι απλά λειτουργούνε, ή απλά μιλάνε. Δεν είναι έτσι. Την ώρα που λειτουργούνε, Εγώ τους κρατώ μέσα στην αγκαλιά Μου και Εγώ είμαι αυτός που λειτουργεί μέσα από το πρόσωπο του καθενός παιδιού Μου, του εκφραστή του Λόγου και της Αγάπης Μου, του ιερέα Μου.
Εγώ μέσα από εκείνον λειτουργώ, για να σας δώσω Εγώ ο ίδιος μέσα από τα χέρια εκείνου, το Σώμα Μου και το Αίμα Μου, για να γίνουμε Εγώ και εσείς παιδιά Μου ένα. Να γίνουμε ένα σώμα μέσα από το πανάγιο Σώμα και Αίμα Μου και να γίνουμε μία ψυχή. Εγώ κι σεις, να γίνουμε ένα. Εγώ δεν είπα: «Μείνατε εν εμοί, καγώ εν υμίν».  
Δεν καταλάβατε το μέγεθος της αγάπης Μου, που προσφέρω μέσα από τη θεία Κοινωνία, που σας φωνάζω και σας λέω: «Σας αγαπώ τόσο πολύ», που εσείς δεν μπορείτε ποτέ να το αντιληφθείτε. Ποτέ δεν θα υπάρξει γλώσσα να περιγράψει, ούτε χέρι να γράψει, το αμέτρητο έλεος της αγάπης Μου, που έχω σε εσάς.
Το είπα αλλά δεν το καταλάβατε: «Καθώς ηγάπησεν με ο πατήρ, καγώ ηγάπησα υμάς». Ποιος μπορεί από εσάς να συλλάβει το μεγαλείο, την απεραντοσύνη, την απειρότητα της αγάπης που έχει ο Θεός Πατέρας σ' Εμένα; Όπως Με αγάπησε άπειρα, έτσι κι Εγώ σας αγαπώ άπειρα. Το βροντοφώναξε ο γιός και απόστολός Μου Ιωάννης και γράφτηκε στο Ευαγγέλιο του: «Καθώς ηγάπησεν με ο πατήρ, καγώ ηγάπησα υμάς».
            Την ώρα εκείνη, που ο κήρυκας Μου στέκεται μπροστά για να σας μιλήσει,  Εγώ σαν Θεός, ακτίνες δέσμης φωτός του παναγίου Πνεύματος βάζω μέσα στην καρδιά του, για να γίνει πλημμύρα θεϊκού έρωτα και διδασκαλίας μέσα από το στόμα του και αυτό σαν φως να μπει μέσα στις δικές σας τις καρδιές. Εάν το δεχτείτε, θα πλημμυρίσει το νου, τις πέντε αισθήσεις σας και όλη την ύπαρξή σας.
Πόσο όμως θλίβομαι, όταν τον θείο λόγο αυτό του Πατέρα Μου, που μέσα από το στόμα του ο κήρυκάς Μου, το δίνει μέσα στην καρδιά σας, εσείς το βάζετε κάτω από το κόσκινο της αμφιβολίας και ο σατανάς το κάνει τότε περιτύλιξη και σαν ανεμοστρόβιλος παίρνει αυτά τα λόγια και φεύγουν μακριά. Και τότε εσείς μένετε πάλι ξανά πεινασμένοι, αναζητώντας και πάλι τον λόγο Μου.
Μα σας τον έχω δώσει τον Λόγο Μου! Εσείς, γιατί δεν τον παίρνετε; Εγώ σας έχω δώσει τον Άρτο τον Επουράνιο! Εσείς γιατί δεν θέλετε να τον φάτε; Εγώ σας έχω δώσει το Πνεύμα Μου! Εσείς γιατί δεν θέλετε να το πάρετε στην ψυχή σας; Εγώ σας έχω δώσει το Ουράνιο νερό για να σας ξεδιψάσει! Εσείς όμως είστε πάντα διψασμένοι. Γιατί δεν δεχτήκατε με απλότητα, με εμπιστοσύνη, με αφοσίωση υπακούοντας σε αυτό που φωνάζει ο νόμος Μου μέσα από το Άγιο Μου Ευαγγέλιο.

Επίλογος

Σήμερα, η γιορτή αυτή του Λαζάρου, της Μάρθας και της Μαρίας, πρέπει να μας προβληματίσει μόνο για ένα πράγμα. Αν έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στον Πατέρα μας, αν έχουμε πλήρη αφοσίωση και αν Τον υπακούμε πλήρως. Αν δεν το έχουμε κάνει μέχρι τώρα, ας είναι μια αρχή αλλαγής και σωτηρίας.
Σήμερα ο Χριστός ζητάει τον καθένας μας να τον κάνει φίλο Του. Και είπαμε τι σημαίνει φίλος. «Φιλώ» τι σημαίνει; «Αγαπώ». Και «φίλος», τι σημαίνει; Αγαπημένος, διαλεχτός.
Εύχομαι, ο Κύριος μας, σήμερα να αξιώσει όλους μας, να είμαστε οι αγαπημένοι Του φίλοι. Αυτοί που θα Τον αγαπούν πολύ με εμπιστοσύνη, με αφοσίωση και με υπακοή.
Εύχομαι μια μέρα να βρεθούμε όλοι μαζί στον ουρανό, με την Μάρθα, την Μαρία και τον Λάζαρο και να μας φωνάξει ο Ιησούς για να μας πει: «Ελάτε κι σεις, αγαπημένα Μου παιδιά, ελάτε φίλοι Μου!». Τότε θα είναι η ωραιότερη, η πιο γλυκιά στιγμή της ζωής μας, που τα αυτιά μας θα ακούνε και η ψυχή μας θα απολαμβάνει.  Αμήν.

Κήρυγμα πατρός Ελπιδίου (Ανάσταση του Λαζάρου) 2012

Αναζήτηση